Gadżety firmowe na targach – co podarować klientom?

Gadżety reklamowe są jednym z najważniejszych elementów rynku promocyjnego. W trakcie różnego rodzaju targów oraz wystaw, ich uczestnicy bardzo często wracają do domów obładowani w różnego rodzaju firmowe akcesoria. Które z nich są najchętniej wybierane? Fruit of The Loom, Russell czy Gildan? Koszulki, czapki reklamowe, ręczniki znanych producentów sprawdzą się na targach? Co podarować klientom? Sprawdźcie nasze podpowiedzi!

Cechy dobrego gadżetu

Nie trudno się domyślić, że gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim atrakcyjny wizualnie i dobry jakościowo. Musi być z oczywistych względów także przystępny cenowo dla inwestora. Niektórzy pozwolić mogą sobie więc jedynie na małe gadżety, inni zostawiają większe dla klientów, którzy w trakcie targów zdecydowali się na dokonanie jakiejś transakcji. Innym budżet pozwala na rozdawanie pokaźnych gadżetów. Nad jakimi rozwiązaniami warto pomyśleć i spróbować dopasować je do naszego budżetu?

Bawełniane koszulki z logo firmy

Pierwszym bardzo popularnym rozwiązaniem będą koszulki z logiem. Zamawiając hurtowe ilości, możemy przekonać się, że choć to dość duży gadżet, możemy ich zrobić całkiem sporo. Wybierając, postawmy na sprawdzonego producenta, dzięki czemu będziemy mieć pewność, że nie ulegną one szybkiemu zniszczeniu.

Czapki reklamowe

Czapki reklamowe będą cieszyły się ogromnym powodzeniem w trakcie wydarzeń, które odbywają się latem, a na zewnątrz świeci mocne słońce. Warto jednak mieć na uwadze, że najprawdopodobniej będzie to trochę większy wydatek, w porównaniu z klasycznymi koszulkami. 

Reklamowe ręczniki z nadrukiem

Podobnie sprawa wygląda z ręcznikami. Jeśli chcemy, żeby ręcznik był chętniej używany, wówczas warto postawić na większy rozmiar, który zostanie zabrany przez obdarowanego na wakacyjne plażowanie. Na ręczniku może znaleźć się najpopularniejszy produkt firmy lub jej logo.

Długopisy i notatniki

Absolutnym standardem różnego rodzaju targów i wystaw są długopisy, notatniki, a także karteczki samoprzylepne czy ołówki. Możemy je nabyć po relatywnie niskiej cenie, jednak należy mieć na uwadze, że podobne produkty oferować będą inni uczestnicy, w tym nasza bezpośrednia konkurencja. Nasz długopis może więc zaginąć w gąszczu wielu innych, które otrzymają goście.

Kalendarze

Podobnie sprawa wygląda w przypadku kalendarzy, jednak tu zdecydowanie łatwiej wyróżnić się pośród innych. Możemy przygotować kalendarz ścienny, całoroczny lub taki, który na każdy miesiąc posiada inną grafikę. Analogicznie możemy zrobić to w przypadku kalendarzyków, które stawiane będą na stoliku. Ciekawym rozwiązaniem są kalendarze z odrywanymi kartkami, które wracają do łask.

Samochodowe kamizelki odblaskowe z nadrukiem firmy

Wielu kierowców wciąż nie zdaje sobie sprawy, że posiadanie odblaskowej kamizelki w samochodzie jest obowiązkowe w wielu krajach Europy. Na targach mamy często do czynienia z handlowcami, którzy podróżują po całym kontynencie, jednak jeszcze takiej nie kupili. Prosta kamizelka z odblaskiem w formie naszego logo, bardzo im się przyda.